AnnA iDr's

it's me..it's always about me!

Bubur yang bervariasi..hahaha nyumnyum…
*agak² bakal en.suami gemok x bile nikah ngn aku t..hahaha
#yukmakan #nyummy #bubur #ayam #sambalikanbilis #ikanbilis #poridge

Kek oren done!
#cake #orange #done #activity

#weekend #saturday #activity #menu #food #harisabtuharimakrehatdarimasak #wiiihiiii

WootWootWoot!

Aku cukup menyampah dengan manusia yang berlagak tahu segala benda. Cakap tak pernahnya nak rendah. Dia nak orang sanjung dia dengan cerita hebat yang dia muntahkan dari mulut dia.

Orang cerita perihal motor, dia tahu. Orang cerita perihal movie, pun dia tahu. Orang cerita perihal rokok, pun dia tahu jugak. Kalau berkongsi pendapat, ada jugaklah ampunnya. Ni tak. Cerita dia yang paling top top top meletop! Dah tu suka pulak menyampuk bila orang lain berbual. Nak tunjukkan dia tahu. Aku rasa itu adalah perbuatan paling kurang ajar, menyampuk bila orang berborak!

Sampai satu ketika, nak cerita yang dia pun tahu, akhirnya memakan diri sendiri sebab apa yang dicakap tu tak betul. Salah. Lari dari tajuk. Bajet tahu segala. Tu lah akibatnya. Kena gelak.

Kawan² jangan jadi macamtu ye. *geli mak nak* KaLau tak tahu, terus terang kata tak tahu. Orang tak marah. Orang tak sakiNt hati. Kalau tahu cakap je tahu. Barulah tak buat orang sakit hati!

*give me some respect and i will give it to u back…dear..

when you feel alone always remember that Allah is always be with you..ALWAYS…

Dumb Ways to Die..kelakar sial.. Hahahaha tak pernah aku main game aku gelak..hahaha #dumbwaystodie #funnygames #ever

I can’t wait to read them!
#wattpad #books #craving